"You bet me to it..... "

'Hejsan , haha som jag lovade saga , JAG SKRIVER ÄNNU ETT TILL INLÄGG :O
hur många haru skrivi egentligen :O
för lite enligt mig ......

aja , har varit en skiit härlig dag som vanligt :) sitter och lyssna på Paolo Nutini - Jenny Don't Be Hasty   
en gammal favorit :D
haha, i dag på skolan var de "kom som du inte brukar"-dagen ,
och jag och de andra tjejerona kom i kjolar:P
btw köpte oxå mor- dags present till mamma i dag :D
Deet blev:

* intersport dress(hon ville ha de )
* en tunika
* en nalle
* en ros (plast)
* en chokladask
* två trisslotter
* ett kort

haha men de var från mig och kära bror ,
tror alrig att jaghar haft en sån stor ångest över att pengarna inte tog slut :S

haha men i allafall så ska jag på bröllop i morron som om jag inte e riktigt överlycklig över.


Girls(ni vet vilka ni e ) ,
det slog mig ännu en gång , att de e bara drygt två veckor kvar med er :(
och det känns som om hela min värld kommer rasa samman , för de e ju ni som håller upp den och lyser upp den och det är ni gör att jag vaknar med ett smile varje morgon <3
F**k , försöker verkligen tänka att detta inte e de sista två veckorna i vi går i samma klass, efter drygt 10-8 år så känns det piss. ...
SKA INTE DEPPA IGEN ,
PUSS DARLINGS




Kommentarer
Postat av: Reb

Började tänka på en sak...

Vem tog alla dom där bilderna på er på stranden :O:O??!!

2009-06-01 @ 22:37:36
URL: http://rebeccaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0