Viktig för gruppen

Fin header? sí ? =D i think so iaf :D
längre ner finns de ju fler av de vackra bilderna haha där jag och aya posar för fullt ;)
Som min vän Aya redan nämnt så fick vi omdömmen idag elr va det igår kanske? hur som helst så läste jag dom idag.... and I am nöjd :D förutom att jag inte förstår mig på vad en viss lärare kan tänkas mena heh. Men jag är very happy med svenskan, lyckades kirra mig ett MVG- på nationnella i de dära samlings betyget så jag är som glad så att säga :D Fast läser man på denna bloggen så växlar jag konstant språk, tempus, och verbform så please majken do not read this =D
Annars så står vi i caféet imorn och då ska här bakas kladdkaka, o så slipper vi arbetspasset och lämnar över till kära klass 9A att besluta om det blir nån cafébuffe or not ! hoppas hoppas att det inte blir!!!!!=! Sen så blir man som man umgås upptäckte jag idag för tusende gången, kommer bli tomt utan er brudar på gymnasiet men ni har mitt nummer och vi har en sommar och en härlig halv termin kvar! :D så jag ska ta till vara på den och hålla humöret och peppen uppe :D:D Dagens middag blir farfars köttbullar och special stuvade makaroner fantatiskt gott vill jag lova! blir hungrig bara jag tänker på det, fast iofs jag är ju som alltid hungrig.. lider av en mycket svår sjukdom som kallas
"hejminämnesomsättningärsåhögattjagkanätaetthusosenentimmesenareviljahaetttill". nä nu ska jag ladda ner ett gäng låtar(sista dan idag u know) innan det bär av till kåge och ett rött hus med vita knutar=D fint inlägg detta, kanske att jag håller mig inom svenska korrekta ramar nästa gång jag skriver så finns det kanske en chans att nån faktiskt orkar läsa allt mitt babbel:D puss strumpan du är alldeles speciell!
Sagaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0