death silens....

Helllo hallå :D
jag sa att jag skulle uppdatera under kvällen :D
och så på mig jag håller de  :D
hhaha :D
iallafall är vi på skolan nu :D
jag vet de låter skiit konstigt men de är skiit kul :D

vi har just sett på en skreck film som heter "death silens" ...
omg , jag höll på att dö...
jag tror aldrig jag har skrikit så mkt som jag gjorde i dag :(

men just nu så bestämde vi oss för att sitta vid datorerna  :D
vad ska vi säga ... vi alla är DATANÖRDAR :S

juste föräldrarna kom hit i dag ;S
och jaag&frida Höll som en redovisning .:(
och hon lämnade mig och jag stod där själv och var skiit nervös och jag visste verkligen inte vad jag ´skulle göra eller säga..
kommer aldrig förlåta  dig för de... FRIDA.:D:D:D:D:D

aja , lär ju inte sova något i morron eller i dag menar jaag ,
men gummor och gubbar som läser detta :
Ni får ha de en underbar kväll och hoppas att ni inte kommer drömma och dockor vilket jag kommer att göra :P
HAha :D

Xoxo
Nurris :D

btw bilder kommer senare men jag slänger ändå in en bild från i dag  på jag saga och linda .... 
 


  vet faktis inte varför de blev just vi tre som skulle visa upp modellerna ...

  Aja . Bild tagen av min kära broor ..

Puss<33


Kommentarer
Postat av: Reb

:OO Dom som älskar skolan så mycket att dom är där på fritiden till och med!!???

YOU GUYS ARE SICK!!

heh (;

2009-04-07 @ 23:49:21
URL: http://beccaronnlund.blogg.se/
Postat av: No print

SNYGG HEADER BRUDAR! :D

riktig tuff B-)

2009-04-09 @ 16:28:42
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0